Monday 7 May 2012

Family Games SUNSHINE Pre-Pra school

PROUD to hv u n PROUD to be ur HOT Mummy
mummy & daddy










dpt gdy bag trus buka okey...hahaha....


GAMES




CRYING....didnt spot mummy n daddy hahahaha



GAMES



selekeh hihi...nvm still macho..his goddy bag/prezee lps games



Q panjang utk Balloon haih....


Q panjang utk ini "sigh" almost 1 jam Q nok....



morning - facey


Mothers Day Flower for mummy.....terharu babe......


start seawal jam 8.30 pagi dan berakhir jam 11pagi....feeling babe tgok anak berarak dan menari dan play games dpn org ramai....BANGGA sangat²...but one thing is im very² proud sb Harry bersemagat dan confident dlm setiap acara....5 month beb, 5 month juga dia siapkan diri dia berada di dunia luar bersama kawan² dan orang ramai tanpa gentar dan takut. Its very positive attitude/anjakan paradigma. :)
PART yg kena bagi Flower sempena Mothers Day tu yg aku x boleh lupa...hampir menitis air mata nih masa sambut flower yg dia bagi sambil hug n kiss mummy tanpa di suruh ::::( (feeling me)
biarpun penat bangun pagi dan balik lewat selama ni aku rasa berbaloi hantar dia ke sekolah seawal usia dia, banyak yg dia belajar dan ambik iktibar....
Dan aku X MALU gelar diri aku HOT MUMMY utk my Baby ZACHARY n hubby ZICO....sebab tiap hari mereka buat diri aku SENTIASA HOWT "HOT"...hahahahaa.... 
Neway   
HAPPY MOTHERS DAY TO EVERYONE YA...!!!!!! LOVE N KISS FROM ME 'MUMMY ZACHARY' <3



 

No comments:

Post a Comment