Wednesday 18 September 2013

Bermulanya Kehidupan Husband sebagai seorang Rekrut Bomba Selama 6 Bulan + 1 Bulan (attachment)

Bermulanya orang yg menjana punca pencarian away 7 month, disitu jugalah bermulanya kehidupan saya yg adakalanya memeritkan......Busy dgn keadaan yg memerlukan sepenuhnya masa saya utk anak, kerja, dan hal lain²....

thats y lama x update blog nok :) he he.....

saya berpegang pada amalan bersusah² dahulu, bersenang² kemudian....memang amat susah mjalani kehidupan tanpa suami d sisi..apatah lagi masa tu blum pndai drive, blum ada lesen, anak kena lagi hantar school, belanja rumah dan harian semuanya kena tanggung sendiri sb gaji hubby after 3 month baru di beri....bayangkan u all..!! susah saya hanya Tuhan saja yg tahu...tapi saya tetap usaha dan tidak meminta pada sesiapa....melainkan pada family terdekat sendiri....

SyukurAlhamdulilah....pahit, perit saya lalui membuah hasil...after 7 bulan hubby keluar rekrut kehidupan saya terus terang menderang...bukan sb d limpahi duit bagai tapi rasanya lengkap bila dia ada di sisi.....

beberapa photo saya upload kan d sini utk tatapan sbg kenangan d masa depan....








Survival 1 weeks dalam hutan....makan minum ikhtiar sendiri


Tugasan pertama hubby memadam api masa attachment di sg.buloh




Masa ni melawt hubby tgh habis kursus...stay terengganu 3 hari 2 malam jew..syukur....






masa ni hubby dah kena kerja/dipindahkan di kk.....31August 2013 hari Merdeka mereka d tugaskan ikut acara perbarisan...bermula lah rutin saya sbg isteri ikut dia setiap kali ada acara berkaitan.....bawa anak sekali :)

The Latest 0ne - LIVE ON TV116 September 2013 masa Upacara Hari Merdeka sambut di Tg. Aru
hubby di tugaskan pulak sertai acara ni di atas stage....bangga u all :)) masuk tv lg....bila lagi abang bomba nak
show off..selalunya mereka lah di pandang sunyi walaupun kerja mereka 100% menolong org yg susah..fikirkan...!!!!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hubby u masuk bomba sbg pen penguasa bomba ye? Masa tu berapa umur dia?

    ReplyDelete